Étkezés - súly

2022. január 1.decreasing-bar-graph.jpg

112,3 kg-ról indulok, az 1400 kalóriás étlapok közül az elsővel. Minden napot duplázok, azaz dupla adagban főzöm le, két napig ugyanazt eszem. Ezzel csökken a főzési idő, és a 23 étlapom jó sokáig kitart.

Persze a második napi menün látom, hogy biztos, hogy csak egyszer eszem majd meg, mert nem is annyira finom...:)

Elkezdtem a napi "kötelező" sétát, amiben óriási segítségemre volt a 15 fok és a szikrázó napsütés. Kicsit több, mint egy órát gyalogoltam, 8900 lépést, 6,2 km-t tettem meg.

...............

2022. augusztus

Már 116 kilónál járok. Ez valahogy nem akar lefelé menni...

...............

2022. szeptember 14.

Harmadik hete elkezdtem írni a kalóriákat. 1400 kalóriát próbálok bevinni naponta, a kalóriabázisban rögzítem az adatokat. 116 kilóról indultam, ma már 113 vagyok. Heti egy kiló fogyással normál ütemben tudnék visszafogyni...

Most, hogy ősz van, sokkal könnyebb figyelni az étkezésre, hiszen a gyerek végett is naponta főzök. Van 2-3 kis dobozom, amennyi abba belefér, maximum annyit eszek. Most úgy néz ki, működik. Ha lelkileg nem omlok össze, és nem kezdek el újra édességet zabálni, talán tudom folytatni..

 

2022. december 31.

116 kiló...

 

Frissítés:

Semmi szükség tervekre. Csak csinálni kell(ene).